4 سال پیش 8 اسلاید 277 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (133)
  • دلم‌میخوادیهو‌ی‌پاکت‌‌سرراهم‌روی‌زمین‌بیوفته‌و‌بازش‌کنم-!
    ی‌پاکتی‌ک‌توش‌فقط‌نوشته‌شده‌باشه:

    "- خونسرد و بی‌‌تفاوت به جهان و تعلقات آن، آرام و بدون ذره‌ای نفرت، ذره‌ای اندوه، ذره‌ای خشم زندگی‌ کن..‌و‌ تلاش کن برای دور شدن از این مردم و جهان خاکستری اونها"..🎻

    • توی این دوری کردن از مردم خاکستری ، گاهی هم مردمی پیدا میشند که برای رنگ زدن زندگی بقیه آفریده شدند، همراهی با اونا خیلی قشنگه:)

    • آفریننننننننن
      بازم‌ثابت‌کردی‌ی‌نویسنده‌قابلی
      تباااارک
      حرف‌بسیاااار‌قشنگی‌بووود🎻

    • سپااسسسس فراوانننن⁦ಥ_ಥ⁩🤍💫

  • دلم‌میخاداین‌گوشیوبزارم‌کناروبرم‌ب‌دنیای‌خودم-!

    سفرکنم‌ب‌فرانسه‌ب‌خیابان‌شانزلیزه‌زیرپل‌چوبی‌روب‌روی‌کتاب‌فروشیی‌قدیمی‌ک‌گل‌های‌گلایول‌‌زیباییش‌رو‌بیشترکرده-
    ونگاه‌کنم‌ب‌زوج‌هایی‌ک‌دست‌تودست‌هم‌زیربارون‌ب‌سمت‌شیرینی‌فروشی‌قدم‌برمیدارن..

    • واو که چقدر قشنگ و زیباست این جملات...
      چینششون کنار هم و حسی که میدند سرشار از زیباییه:)✨
      اما ناراحتی؟ چون بیوت رو هم خسته زدی

    • ناراحت‌نیسم‌یهو‌حس‌گرفتم‌بزنم‌خسته🙂😂

    • واقعا‌قشنگن؟
      آخه‌داشتم‌ی‌متن‌میخوندم‌بعد‌یهو‌فی‌البداهه‌گفتمش🙂😂

    • اره خیلی
      اتفاقا به نظرم حرفایی که آدما فی ابداهه میگن از خیلی چیزای برنامه ریزی شده قشنگ تره=]✨

  • ی‌چیزی‌من‌واسه‌بعدامتحانا‌ی‌برنامه‌ای‌دارم‌میخام‌ک‌تک‌تک‌داستانامو‌کامل‌بنویسم‌و‌بعدش‌آپ‌شون‌کنم‌نظرت‌چیه؟

    • به نظرم خیلی خوبه اگه اینکار رو بکنی من که به شخصه خیلی خوشحال میشم و چون طبیعتا امتحان های بقیه هم تا حدودی تموم شده مخاطب های بیشتری میان اینجا و بازخورد خوبی خواهی داشت:)✨

  • دلم‌میخادبازم‌باهم‌حرف‌بزنیمم‌چقدردلم‌تنگه‌اون‌موقع‌هاس‌ک‌همیشه‌ب‌امیداینکه‌جواب‌پیامامو‌دادی‌میومدم‌تستچی‌ولی‌حالاااا‌دارم‌دق(فک‌کنم‌اشتباه‌نوشتم😐😂)ازدلتنگیییی
    بیایید‌زودتر‌ک‌این‌دوری‌آتش‌‌ب‌جانم‌افکند😂😑

    • 🥲🥲💔هعیییی ببخشید سعی میکنم از این به بعد بیام هر روز رو تا جایی که بشه و حس نکنم که می‌خوان توی کامنتا خفم کنند🥲😂
      دق رو هم خودمم همینطوری می‌نویسم پس فکر نکنم غلط باشه😐😂
      بعد از مدت ها یه کامنت رو زود دیدم⁦ಥ‿ಥ⁩*

    • چقدرررخوووب

  • موقعی‌ک‌این‌کامنتودادم‌حالم‌اصلا‌خوب‌نبود‌و‌دلم‌میخاس‌ک‌باهوپی‌حرف‌بزنم
    شبش‌وقتی‌خوابیدم‌دیدمش‌اون‌اومده‌بود‌ب‌خابم‌اشک‌هام‌و‌دید‌و‌شروع‌ک‌ب‌صحبت‌کردن‌باهام‌طوریکه‌وقتی‌بیدارشدم‌فقط‌گریه‌میکردم‌و‌هزاربارازخدا‌بابت‌اینکه‌بی‌تی‌اس‌و‌پیداکردم‌تشکر‌کردممم(((:

    • اوو چه بدد الان خوبی؟
      واووو چه قشنگگگگگگگ که چیزی که میخواستی رو توی خواب تونستی هدیه بگیری من همیشه برعکسم و دقیقا خواب همون چیزی رو میبینم که اصلا بهش فکر نمیکردم:'/
      ولی خوابت به نظرم خیلی قشنگ بود^^✨💕

    • عالیم‌الآن‌عالللیییی‌همشومدیون‌هوپیم
      آره‌میتونم‌بگم‌بهترین‌خوابی‌بود‌ک‌توعمرم‌دیدمم‌خیلییی‌حس‌قشنگی‌داش🙂😂

    • چقدر عااالیییی⁦ಥ‿ಥ⁩✨❤️

  • ازلحاظ‌روحی‌نیازدارم‌برم‌جیهوپ‌و‌بغل‌کنم‌وگریه‌کنم((:

  • روزت‌مبارک‌عزیزدلم(((((:♥️🌙

    • مرسیییی روز شما هم پساپس مبارککک باشهه:))🌸💕

    • راسی‌اینکه‌اینطوری‌صحبت‌میکنی‌باعث‌میشه‌فک‌کنم‌خیلی‌بزرگم😐😂

    • بزرگتر که هستی خب⁦ಥ_ಥ⁩😂
      ولی کلا عادت دارم اینطوری صحبت کنم حتی با کوچیکتر از خودم🥲😂

    • ولی‌میشه‌با‌من‌خودمونی‌صحبت‌کنی؟

    • البته...اگه مشکلی نداشته باشی

    • آخه‌من‌چرابایدمشکل‌داشته‌باشم؟
      اتفاقا‌من‌خیلی‌اینطوری‌دوس‌دارم‌
      صمیمیت‌بیشتری‌بین‌مون‌خواهد‌بود
      هوم؟

    • نمیدونم... بعضیا ممکنه خوششون نیاد
      خیلیم عالیه اینطوری:)

  • هیچی‌بدترازاین‌نیس‌ک‌آدم‌روزتولدش‌امتحان‌ریاضی‌داشته‌باشه😐💔

    • واییی قطعا خیلی بده🥲💔
      کلا تنها نکته ی مثبت روز تولدم این بود که همچین چیزی رو تجربه نکردم⁦ಥ_ಥ⁩😂

    • هیچ‌وقتممم‌قرارنیس‌تحربش‌کنی😂😐

    • خوشبختانه درسته😔😂

  • ‌ووواقعا‌نوشته‌هات‌قشنگه:)

  • سلام‌چطوری؟همه‌چی‌اوکیه؟امیدوارم‌ک‌همه‌چی‌گود‌و‌اوکی‌باشه-!
    خاسم‌ی‌چیزی‌بگم‌ک‌بایدزودترمیگفتم-!
    من‌اصولا‌تومجازی‌اسم‌واقعیمونمیگم‌اما‌خاسم‌ک‌‌تواولین‌نفر‌باشی‌ک‌بش‌میگم
    رضوانه‌ی‌اسم‌مستعاره‌و‌اسم‌اصلیم‌م حی‌مخفف‌اسم‌محدثه‌اس-!
    امیدوارم‌ازاین‌ک‌زودتربهت‌نگفتم‌ناراحت‌نشی🥹🫶🏻

    • اووو باعث افتخارمه که اولین نفر بودم⁦ಥ_ಥ⁩✨
      واوو چه اسم قشنگ و دوست داشتنی ای:)🌸
      نه اصلا ناراحت نشدم کاملا درک میکنم این مسئله رو^^🤝🏻🤍

    • مرسی-!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.